miercuri, 31 octombrie 2012

HALLOWEEN NIGHT

PETRECERE CU VRAJITOARE SI PIRATI!!!

Intai ne-am pregatit. Si am facut treaba buna .... zicem noi!!! Ne-am intrecut in imaginatie si maiestrie in sculptura dovleacului magic ... apoi din materiale reciclabile - borcane si hartie creponata, pe care am desenat-o in fel si chip, am facut felinare numai bune de pus la ferestre ca sa sperie duhurile rele !!! :) 

am facut fantome din servetele si lilieci din hartie, si din cartoane de oua!!













Ei bine, acum, ca aceasta sarbatoare - una din cele mai vechi sarbatori celtice, a prins si la noi, iar copiilor atat le trebuie - motiv de petrecere ... ei bine atunci - e timpul de petrecere!!! Iar daca e petrecere de Halloween, sa vina Costumele Infricosatoare!!! Mastile Sperietoare!si pelerinele de Zmei Paralei!!

Incet incet ne-am reunit cu toti si am plecat la colindat cu mici si mari - piratese si pirati, vrajitoare rele si bune, cu traistute si maturici zburatoare, plini de voie-buna, incercand cu greu sa parem si infricosatori printre zambete si "ciripituri"!!

Cum am fost primiti cu bratele deschise si am strans o adevarata    COMOARA - de bomboane, mere, portocale, prajituri si biscuiti,  de la vecinii nostri - bucuria a fost cu atat mai "chitaita", "zambareata" si "rasunatoare". Yuhuuuu!!! Le-am rasturnat pe toate in pestera de baza .... pe covorul zburator si ne-am dus din nou! Am facut cateva drumuri dar ce mai conteaza!! Eram imbujorati si surprinsi intr-un mod foarte placut de bucuria celor ce ne primisera!!

Cu tolba bogata si inima plina, mandri de prada noastra ... ne-am asezat la lumina bostanilor si am trecut la povestiri ....... absolut INFRICOSATOARE .... uahahahhahah!!!! am tipat cat am putut, ne-am ascuns in spatele prietenilor si la sfarsit am facut un legamant de "vrajitorie"!abia asteptam sa ne mai intalnim din nou!!

Iar data viitoare va asteptam si pe voi!!! :)

"Copiii au inimile pure, si in noaptea asta, cand ies fantomele si duhurile rele, copiii se imbraca in costume de sperietori, se mascheaza si aprind bostani goliti ca sa sperie duhurile, sa fuga  si sa nu le fure sufletele". Catherine Danzer, 8 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu